שפיכה מוקדמת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי שי. (בן 20) הנני סובל מבעיה של שפיכה מוקדמת כבר כמה שנים... לפני 3 שנים פניתי לטיפול בקליניקה און, שם התחלתי טיפול עם כל מיני כדורים ומשחות... שילמתי המון כסף! וכלום לא עזר , פשוט כלום! לאחר שנתיים פניתי לאורולוג בקופת החולים שניסה לעזור לי ע"י טיפול ב TRAZODIL + משחת עזרקאין (המשחה לא כל כך עזרה ולכן הוא החליף לי אותה ל אמלה)... גם הטיפול הזה לא עזר לי ועכשיו אני ממש חסר אונים ולא יודע איך לטפל בבעיה שנורא מפריעה לי !. כמו שציינתי אני רק בן 20. העניין הוא שאין לי התרגשות או משהו מהסוג הזה שגורמת לי להגיע לשפיכה מוקדמת ( אני נמצא עם בת זוג קבועה כבר 3 שנים). מה ניתן לעשות???, האם יש דרך שבאמת תטפל בבעיה?
בטח שיש דרך - נכון שזה שילוב תרופתי אבל נראה לי שלאחריו אתה תהיה מצויין - אבל זה האורולוג שלך ייתן לך - ובלי שום כסף מיותר שתוציא מהכיס שלך