כדור
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' רציתי לשאול האם הכדור tesopalmed forte c.yohimbine הוא כדור טבעי לחלוטין ? והאם יש לא תופעות לוואי חמורות שיכולות להרוס ? מה קורה אם בלעתי את הכדור כמה פעמים ואח"כ בהליכתי אשכיי כאבו וכל תנוחה שישבתי או הלכתי הם זזו בחוסר נוחות עד כדי מעיכה וכאב ( חוסר יציבות ) לאחר תופעה זו חדלתי מלטול את הכדור ,אציין עוד כי אני בחור בריא בן 30 ולפני שנה לערך נטלתי את הכדור ,והיום אני חושש ליטול אותו שוב ,מהיא תשובתך בתודה מראש מר דודי שוורץ
בכמויות הכדורים שאתה מציין בטח לא קרה כלום.
האם הכדור טבעי או שמא יש בו מרכיבים מסוג לא טבעי ?