ווריקוצלה דרגה 3
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור יקר אני בן 17.5 והייתי בצו ראשון יש לי רק עקמת קטנה בגב ומשקפיים במספר נמוך יחסית של 2.25 ו 1.5 ווריקוצלה בדרגה 3 בצד שמאל שהובחנה אצל דוקטור אזרחי עכשיו שלחתי את התשובות של הדוקטור האזרחי לצבא כמו שהצבא ביקש ולבסוף לאחר כחודש נודע לי שהפרופיל שלי 72, שנראה לי נמוך מידיי כי אמרו לי שהמשקפיים לא מוריד הרבה במצבי מקסימום עד 82 והעקמת גם לא מוריד, עכשיו שהייתי אצל הדוקטור הוא אמר לי שהווריקוצלה מורידה קצת מאוד בפרופיל אז רציתי לדעתאם זה נראה לך הגיוני ואם אתה יודע תגיד לי כמה הוריקוצלה מורידה פרופיל ואם אני יכול לדעת אם לדעתך זאת הסיבה שהפרופילהוא 72 ולא יותר אשמח במידה ותחר לי תשובה בתודה מראש שמואל.
הייתי מציע לך לעשות בדיקת זרע, כי ייתכן ויש השפעה על הפריון