ציסטות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בשבוע שעבר היו לי כאבים חזקים מאד במשך יומיים שלפתע חלפו עשיתי אולטרה סאונד ומה שכתוב הוא שהכל בסדר וכתוב: נצפו שתי ציסטות עד 4 מ"מ באפידידימיס ימני, הלכתי אם זה עורולוג והוא אמר לי שהכל בסדר אז יש לי שתי שאלות: א. מה זה ציסטות? והאם באמת אין מה לדעוג? ב. ממה יו הכאבים אם הכל בסדר? אני בן 19. בתודה מראש מקס
ציסטת שה באמת שטויות רק תקפיד לבדוק בעצמך האם הן גדולות - ההשפעה תהיה בעיקר קוסמטית. אין לזה משמעות קלינית
מה זאת אומרת השפעות קוסמטיות איזה השפעות למשל?