תסמיני וריקולציה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין הייתי רוצה להבין מהם התסמינים שעלולים להצביע על וריקולציה. כלומר, מה עליי להרגיש כדי לחשוד שיש לי וריקולציה וללכת להבדק ? תודה מראש, יורי
ראשית בן כמה אתה ומה אתה חושש בכלל? אם יש לך ילדים או להפך - אם אתה נער - הבדיקה היחידה שצריכים בשלב זה לעשות היא עצמית = האם שני האשכים שלך הם בגודל שווה
תודה ד"ר, אני בן 30, אישתי עוברת טיפולי פוריות, בבדיקת זרע שערכתי התוצאה הייתה 18 מיליון / סמ"ק בעלי תנועה תקינה. האשכים בגודל שווה, אבל האשך השמאלי כל הזמן "עולה" למעלה ונמצא בחלק העליון של שק האשכים. בנוסף האשכים נראים לי די קטנים. האם יש לי סיבה לדאוג וללכת להבדק? תודה, יורי