שאלה חשובה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הנני סובל מדלקת בערמונית מזה חודשיים. נשלחתי לעבור בדיקות. התוצאות שקיבלתי בבדיקות הזרע הנם: sperm leucocytes / field 15-20 קיבלתי אנטיביוטיקה אופלדוקס למשך 20 יום ולאחר מכן דוקסילין למשך 10 ימים, אולם עדיין איני מרגיש כל שיפור במצבי ובתפקוד המיני. ברצוני לדעת: ** מה משמעות הבדיקה? ** האם עלי להתייעץ עם אורולוג נוסף? ** האם עלי לבצע בדיקות נוספות? ** אישתי ואני מתכננים הריון. כמה זמן לוקח להחלים מדלקת כזאת? אשמח לתקבל תשובות לשאלותיי **
הבדיקה אינה משמעותית. לגבי הצורך בדוקסילין = יש כאלה הטוענים שבמקרים האלה נותנים אנטיביוטיקה אפילו חודשים אין קשר לתפקוד המיני בעיקרון. לגבי הפוריותך - לא הבאת לנו כל ממצאים המצביעים על כך שישנה הפרעה כלשהי