כאבי אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובל מכאבי אשכים כאשר אני לא מקיים יחסי מין מעל ל- 4 ימים, האשכים מתנפחים ונהיים אדומים. ויש לי כאב חזק מאוד , כאשר אני פולט את הזרע הכאב עובר לאחר מספר שעות. ברצוני לשאול: 1.ממה הכאב הזה נוביע? 2. למה זה קורה רק כאשר אני לא פולט זרע לזמן ארוך (4 ימים)? 3. האם זה יכול לפגוע בזרע? 4. למה זה קורה? 5. התייעצתי עם רופא אורולוג, והוא טען שאין קשר בין הזרע לכאב באשכים, מה דעתך 6. אני לוקיח אנטיביונטיקה עכשיו, האם זה יכול לשפיע על איכות הזרע
לקריאה נוספת והעמקה
עניתי לך על הכל נכון? פספסתי משוה? לגבי האנטיביוטיקה - בזמן הלקיחה יש הפרעה וירידה בפוריות