STAPHYLOCOCCUS HAEMOLYTICUS
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר כחודש וחצי של טיפול באופלודקס (10 ימים) וציפורל (חודש), עקב זיהום בדרכי המין של חיידק א.קולי, ביצעתי תרבית זרע חוזרת. בבדיקה נמצא חיידק מסוג STAPHYLOCOCCUS HAEMOLYTICUS. 1. מהו החיידק וכיצד הוא גדל במערכת המין למרות הטיפול האמטיביוטי? 2. האם ייתכן והחיידק הגיע עקב חוסר סטריליות במתן הזרע? תודה, ליאור
לקריאה נוספת והעמקה
זה כבר לא חיידק כזה חושב - אם זה היה סטרפטוקוקוס זה היה משהו אחר לא הייתי כבר בחיידק הזה מטפל בכלל - ויכול להיות שזה בכלל זיהום חיצוני