לאחר עלייה ברמת Psa בבדיקה האחרונה מה הסבירות לחזר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 58, חליתי בסרטן הערמונית בשנת 1995,PSA=48 ,לא נותחתי בגלל גרורות,טופלתי בזמנו בזריקת הורמונים,כדורים והקרנות,PSA היה נע בין 0.01 ומטה והיום עומד על 0.53,לפני כשנתיים כאשר עמד על 0.67 התחלתי לקבל כדורי CASODEX,ואני מטופל בנוסף בזריקת לוקרין.בבדיקה הנוכחית (אוק 04 היתה שוב עליה ל 0.88). שאלתי היא האם כל התנודות בPSA,מראות על היותה של המחלה פעילה?,והאם בכלל יש השפעה חיובית אם בכלל לגבי תהליך הטיפול הנוכחי?ומה בעיקר לגבי ההמשך? . תודה מראש שלמה
לשאלה שלך יש ספרים שלמים אבל אני אתן לך את העיקר - על פי הנתונים שהבאת - יש אפשרות שאתה במצב סטטי - ולא חלה כל הרעה במצבך - והתרופות שומרות על איזון שלך. כאשר תחול" בריחה" של הגידול - הPSA יתחיל לטפס. זה לא המצב העכשוי