ברוגז???
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כותב לך כבר כמה פעמים לדואר האלקטרוני ואתה כלל לא עונה.
לא קיבלתי אפילו מייל אחד
היי ד"ר לין וגמר חתימה טובה. היות וגם אני לא קבלתי מענה אז אולי מדובר בסכיזופרניה. בטח שלא יכול להיות שהשתגעתי כך פתאום, הלא כן? אז כל טוב ומחכה לתשובה עניינית ב מייל, אבל אנא לנגד עיניך בעת מתן התשובה חזור ושנן את שבועת היפוקרטס? בכל מקרה שבועת צופים, סליחה התבלבלתי באות במקלדת שבועת חרצופים, אופס,,, ממש סליחה שוב התבלבלתי שבועת מופרעים, אופס מתנצל שוב טעות עקב מהירות הדפסה במקלדת, שבועת רופאים. שלך בידידות. ח.ג.