חיפוש אחר האמת לגבי החוטים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר!!! אבל אם העורך דין שלי ישלח לאורולוג שניתח אותי מכתב עם השאלות שמטרידות אותי,לגבי השאלות שמטרידות אותי(במה תפרו את הפסיה?ומדוע?)זה הרי לא יחייב אותו לענות את האמת? אים אני אשלח גם מכתב למשרד הבריאות אים האבחנה שנתנו לי הכירורגים שבדקו אותי(שנמשו שני תפרים בחלק התחתון של הצלקת)ואבקש מהם שהם ידרשו הסבר מהמנתח לגבי החוטים שהוא הישתמש ,זה יכול לעבוד?
גם וגם - לשניהם הוא אמור לענות את האמת
שלום רב ד"ר! בדו"ח של הניתוח כמושאמרתי לא כתוב-אני לא חושב שהוא זוכר את המקרה שלי באופן ספציפי.,אלא אים כן הוא תמיד תופר באותם חוטים-וחוץ מזה הוא יכול לענות מה שבא לו הרי אף אחד לא הוציא לי את החוטים מהבטן!!!