בדיקת זרע חוזרת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לין . לפני כחודשיים וחצי ביצעתי בדיקת איכות זרע ושלחתי לך את התוצאות . תשובתך הייתה שהבדיקה לא הייתה תקינה אך צריך לבצע בדיקה חוזרת כדי שתוכל לחוות דעה .ב 20.9 ביצעתי בדיקה חוזרת ולהלן התוצאות של שתי הבדיקות . יש לציין שאני סובל מוירקוצלה (נדמה לי דרגה 2) בצד שמאל . שלחתי את השאלה אליך ב 20.9 אך לא ענית , לכן אני שולח שוב . בדיקה מ 20.9 ** בדיקה מ 7.7 ABSTINENCE DAYS : 4.0 -------- 3.0 CONCENTRATION : 17.0 --------32.0 INTERVAL eJac-analy. : 30 ---------115 MORPHO ABNORMAL :88% --------89% NONPROGRES MOTILITY : 22% ----------0% RAPID PROGRES MOTILI : 46%-------- 48% ROUND CELLS:6.00 mill/ml --------11.00 SEMEN PH :8.0 -----------7.2 SEMEN VOLUME :6.0 ml---------- 5.0 SEMEN WBC :2.00mill/ml ---------0.00 ע ------------SIGNATURE : ב SLUGGISH PROGRESSIVE : 9% ---------10% - VITALITY: -
אין לי ספק שהבדיקה השנייה עולה על הראשונה ויכולה להיחשב כנורמלית