שאלות בנושא פוריות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין, ברשותך יש לי 2 שאלות: א.האשך השמאלי שלי "גבוה" יותר מהימני, כלומר האשך הימני ממש נשען על תחתית שק האשכים בעוד שהשמאלי תלוי בחלק העליון של השק. האם התופעה מוכרת והאם יש לכך השלכה על רמת הפוריות שלי ? ב. האם יש אמת בסברה שפירות יבשים (בעיקר שקדים ) מעלים את רמת הפוריות? ברצוני לציין שאני ואישתי מנסים להרות כבר קרוב לשנה ללא הצלחה. מצפה לתשובתך, תודה, אורי
לא משנה מצב האשכים - האם הגודל שווה - זה העיקר שקדים - חלק מאגדה
תודה על תשובתך, ברשותך שאלה נוספת: האם יש דרך כלשהיא להגביר את רמת הפיריון אצל גבר ע"י פעילות מסויימת, מאכלים מסויימים או ויטמינים? כמה זמן כדי להמנע מיחסי מין לפני הביוץ כדי להגיע לרמה אופטימלית? תודה, אורי