ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 70. לאחר שבשתן יצאה אבן מלווה בדם נערכה לי בדיקת אולטרסאנד. בבדיקה נמצא שבלוטת הערמונית בגודל: 5.1X5X4.4 עם סימני לחץ על קרקעית כיס השתן. האם יש צורך בהתערבות כירוגית? מתן XATRAL SR גרם לי היום לסחרורת והתעלפות. לתשובתך אודה.
גודל הערמונית לא ממש קובע - אלא אם האבן הייתה בכיס השתן ולמעשה נוצרה כתוצאה מהחסימה - אז כנראה אין מנוס מהניתוח. לגבי הקסטרל - אולי אתה לא לוקח אותו כמו שצריך - בערב ובמנוחה
שלום, את הקסטרל נטלתי מיד לפני השינה לאחר 6 שעות מזמן נטילת התרופה התעלפתי. האם זהו האופן הרצוי לנטילת התרופה. האם יש צורך בנטילת ROWATINEX? תודה.