עזרו לי בבקשה!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא דוק זה קורה לי פעם ב.....אבל זה כבר אצלי בערך חודשיים וזה קרה בערך 3 או 4 פעמיים (השתן הלבן הזה) הוא גם לא דביק ולא כלום זה פשוט הוא לבן כזה מוזר וחוץ מי זה אני היחלתי לשמור לבד על הבראות כמו שאמרתה לי לשתות הרבה ולהשתין הרבה ... ונירא לי זה בגלל הערמונים האלו אז ככה שדיברתי עם החברה שלי והירגעתי אותה קצת... אז ככה אני מכווה שיהיה הכול בסדר.. עם יש לך עוד מהשו להציע לי אז בקשה תעני לי פה וזה עובר ישר לאימייל שלי אז תשאיר הודעה עם מהשו...
לא ממש - רק שתעשה חיים