בילורובין גבוה וברית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר רן לין היקר! ברוך שובך! חג שמח ומהנה! אחותי ילדה ב-25.9.04 בן במרילנד. בבדיקה שבוצעה בתינוק נתגלו ערכים גבוהים של בילירובין. (בילירובין דיירקט - 0, בילי-אין 14.7 כאשר הגבול העליון - 10.5. מה משמעות הדבר? האם הינך מכיר ויכול להמליץ על מוהל או אולי רופא באיזור מרילנד לצורך ביצוע הברית? ד.א, האם רופא אורולוג, כמוך למשל מבצע בריתות? תודה מראש וחג שמח! אור
לא מכיר כל כך אורולוגים במרילנד אבל בטוח בולתר ריד וNIH וגון הופקינס יש המון. אורולוג ילדים מבצע בריתות