בעיית זרע וקשר לכליות ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! אני סובל מבעיית זרע קשה כאשר ספירת הזרע נמוכה מאוד וכן איכותו.( מדובר בזרעים בודדים- תרתי משמע ! ) לאחרונה עברתי סריקת אולטראסאונד בבטן ומתברר שיש לי כניראה כליה אחת בלבד. א. האם יש קשר בין בעיית זרע ובין הכליות ?, אם כן, מהוא ומה אפשר להסיק לגביי ? ב. בנוגע לשאיבת זרע , האם לאחר שאיבה ניתן להפיק זרע באופן נורמלי ? והאם יש סיכונים כל שהם ? תודה מראש !
לא ציינתי שבנוסף יש לי וריקוצלה ובעעית ורידים לא פשוטה... אני מבין שיש קשר.
קשר עם הוריקוצלה - בטח שיש - רק שלא ציינת את הכמויות המדוייקות של הבדיקה הנ"ל לגבי הכליה - האם ישנם מומים נוספים?