בעיה במתן שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי הרגשה שיש לי איזושהיא בעיה במתן שתן. ה"בעיה " באה לידי ביטוי בזרם שתן חלש יחסית (עד כמה שאני יכול להעריך). אפילו לאחר שנת לילה עוצמת השתן לא גדלה. לפעמים, לאחר שסיימתי להשתין, אני מרגיש שכאילו נשארו "עוד כמה טיפות" ואני שוב חוזר להתפנות. חשוב לציין שאין לי כאבים כלשהם או צריבות כאלה ואחרות. 1) איזה בדיקות כדאי לי לעשות אם בכלל ? 2) האם בעיה של חסימה כלשהי בדרכי השתן יכולה לגרום לבעיית פוריות עקב אי יכולתו של הזרע לצאת החוצה באופן תקין ? הרבה תודה מראש.
שכחתי לציין מס' פרטים נוספים: 1) לעיתים הזרם של השתן מפוצל לשניים למס' שניות. כשזה קורה, אני מכווץ את שרירי הבטן התחתונה ואז זה בד"כ מסתדר. 2) אין (ככל הידוע לי) סימנים לדם וכו'. 3) ושאלה אחרונה: לאן עליי לפנות כדי לבצע בדיקת זרע ?