צלקת בבטן אחרי ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,ושנה טובה! עברתי ניתוח וריקוצלה בבטן ,והחתך שעשו לי הוא כמעט 5 ס"מ! האורולוג הבטיח לי צלקת הרבה יותר קטנה- אני נורא מאוכזב מזה! זה נכון שהצלקת שלי היא גדולה מדי?
זה מה שמטריד אותך? מה, אתה הולך להיות דוגמן תחתונים? תתפלל שהניתוח הצליח, ושהפוריות שלך תשתפר מה זה הרדידות הזו?
כמי שעומד לפני ניתוח וריקוצלה בשני הצדדים, מס' שאלות: 1. כמה זמן ההחלמה? 2. האם יש כאבים לאחר מכן? 3. האם יש השפעה על התפקוד המיני לאחר הניתוח? 4. האם הניתוח פוגם בחשק המיני? תודה רבה ושנה טובה
אתה עומד להינתח במפשעה?