חיידק
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעבר עשיתי מסג' פרוסטטי וגילו שיש לי שני חחדקים בערמונית (קולי וקלבלסיה ?) לקחתי 6 שבועות אופלודקס ובבדיקה השנייה עשיתי תרבית ולא מסג' הבקטריולוג אמר לי שהתגלה חיידק קלבלסייה אבל בכמויות קטנות וזה נראה לו מבחוץ האורולוג אמר לי שזה חיידק כי הוא אף פעם לא נמצא בעור בנוסף קראתי שלא מוצאים חיידקים בתרבית זרע סימפטומים של השתנה מרובה יותר מלפני הטיפול יש לי אני לא רוצה לקחת סתם אנטיביוטיקה מה דעתך אני יעשה שוב מסג' שזה סוג בדיקה עם אבחנה מדוייקת או אני יסמוך על הבדיקה עם התרבית ויתחיל לקחת שוב אנטיביוטיקה
אני חושב שמן הראוי שתבצע מסאג' פרוסטטי חוזר והתרבית תילקח מההפרשה של המסאג' הזה