החתך בניתוח בשיטה הגבוהה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חג שמח ! רציתי לשאול איפה מבצעים את החתך בשיטה הגבוהה? זה נכון שהסיבה העיקרית שמעדיפים עכשיו את השיטה הנמוכה היא כי ניתוח בשיטה הגבוהה משאיר צלקת מכוערת וזה לא אסטטי? אים הייתה רוצה לעשות סטטיסטיקה לגבי מספר הגברים שנותחו בשיטה הגבוהה מתחילת שנות התשעים ועד היום ,מדובר לדעתך במאות ? באלפים ?בעשרות אלפים.? סליחה על השאלות המוזורות ותודה מראש!
עשרות אלפים והשיטות הן זהות - בכל הארץ מנתחים ככה וככה.
אבל איפה מבצעים את החתך בשיטה הגבוהה?