פין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני מבקש לברר האם חוסר תחושה או רגישות נמוכה הראש הפין הינה כתוצאה מזרימת דם נמוכה? עם זאת ישנה ירידה והחלשות בזקפה לאורך זמן (ישנם גם סימנים בצבע כחול בהיר כמו של איבר שלא מקבל מספיק דם) האם תופעה זו יכולה להיווצר מבעיה קרדיולוגית. תודה דודיק
כנראה הבעייה היא יותר עצבית -ולא וסקולרית האם יש לך גם בעיית סוכרת למשל? בכל מקרה אפשר לברר את זה על ידי שתי בדיקות - האחת נקראת נוירופיזיומטרית והשניה - דופלר אולטרסאונד של עורק הפין