מצב כרמוזומלי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי בדיקה גנטית ולפיה נמצאתי תקין לחלוטין , לא קיבלתי תשובה האם לאחר ביופסיה שעולים על הבעיה ניתן לתקנה ולהחזיר את העסק למצב תקין ולהביא ילדים באופן טבעי ? ( כמו שציינתי לפני יש לי פרופיל הורמונלי גבוהה FSH 28 ) תודה רבה רבה על הסבלנות והאדיבות .
כדי גבוה זוהי בעייה - ואפשר לתקן אותה הורמונלית. לגבי מה שנמצא בביופסיה - תלוי. אם מוצאים שהספרמטוגנזיס תקינה לחלוטין - אפשר ללכת לחפש חסימה במעבר - ולתקן את המעבר - ניתוח שהוא ניתן לעשותו
מצב של FSH גבוהה ניתן לתקן או מצב כרומוזומלי גבוהה ? רוב תודות , רון .