ניתוח ערמונית באידוי (מיקרוגל) או בשיטה הפוטודינמי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש בשוק חברה מסחרית העוסקת ברפואה, המפרסמת טיפול בערמונית בלי פולשנות וצלקות.הטענה היא להצלחה 94%.ההצלחה בניתוח LASER או פתיחת בטן היא בסביבות כ70% .הערמונית מסולקת במרפאה ללא צורך באישפוז. הדבר כא יפה שאני מתקשה להאמין שהוא נכון. מחיר הטיפול סביר ביותר.מדוע קופות לא מאמצות את השיטה ? ב"חו בני ציון בחייפה פרסם באינטרנט שיטה לא פולשנית, פיתוח מכון ווייצמן,דומה לשיטת האידוי.הם מזריקים חומר כלשהו אשר מתרכז בערמונית, אחר כך מקרינים ב LASER .הם קוראים לשיטה "פוטודינמית". מה ידוע לכם על שתי שיטות אלה?
כל שיטות האידוי למיניהם טובות - השיטה המועדפת בינתיים בעולם היא ההיפרתרמיה דרך שופכה - שיטה פשוטה יחסית שעלותה נמוכה לעובר אותה - כ - 4000 ש"ח ויעילותה גבוהה - לא הייתי אומר מעל 70%