בדיקת דם
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת דם ובדיקה חוזרת (כעבור יומיים) הנתונים הבאים- urea 21mg creatinine 1.3 mg uric acid 5.3mg ca-calcium 10mg phosphore 3.6 mg בדיקת שתן תקינה-אין חלבונים וכו אני בן 31 מבנה גוף רגיל(לא שרירי במיוחד)אתלט לשעבר עד גיל 18. כבר בצבא הפנו לתשומת ליבי שהקריטנין בטווח העליון של הנורמה. בבדיקות קודמות בשנתיים האחרונות היה 1.2 והנורמה היתה עד 1.3 היום כשעידכנו את הנורמה ל-1.25 אני קצת עברתי. מה לעשות מכאן אם בכלל? האם תופעה זו קשורה להיותי לחוץ ומתוח כמעט תמידית?
כבר התכתבנו בנושא הזה בפורום אחר נכון?
כ
התשובה אם אני זוכר טוב - כי אני זוכר שאלה ממש זהה - שזה בסך הכל תקין וכל מה שהייתי עושה זה עוקב אחרי תפקודי הכליות בדם בעוד חודשיים שלושה - וזה הכל.כי כל הבדיקות בעיקרון תקינות. אני לא חושב שצריכים לעשות לך כל מיני איסופי שתןם עכשיו ולחשוב מי יודע מה. אגב לא כתבת לי מה לחץ הדם שלך ואני מניח שהוא תקין
יש ללחץ דם השפעה על נתון זה?