כללי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!! יש לי בעיה שמטרידה אותי 1. איבר המין שלי הוא לא ישר הוא נוטה קצת שמאלה האים יש לי בעיה? 2.לפי מה שאני יודע לכל אדם יש זיקפת בוקר מה שלי אין מה לעשות? 3.יש לי כאב באשכים עברתי הרבה רופאים כולל רופא מומחה{שר"פ} יש לי דבר שנקרא "וריקוצלה" בשני אשכים +חשש לבקע חלק מהרופאים אומרים שזה בצד שמאל וחלק מהרופאים אומרים שזה בצד ימין מה אני יעשה? 4. האים ה"וריקוצלה" מסוכנת לפוריות או בכלל מסוכנת לעתיד יש לי וריקוצלה קטן עד בינוני. אשמח מאוד אם תענו לשאלותי ולהסביר לי בדיוק מה לעשות בתודה אבי
הנטייה של האבר שמאלה לא נוראה אם היא מאפשרת חדירה - רק אם יש כאבים בחדירה אז יש מקום לניתוח יישור - או רק אם אתה צריך את אבר המין שלך ישר - כחלק ממקצועך - ואז זה ניתוח קוסמטי. לוריקוצלה יכול להיות קשר להפרעה בפוריות - אבל רק ל - 15 אחוזים מאלה שיש להם וריקוצלה יש הפרעה כזו - לא לכולם