אחרי ניתוח ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי עבר ניתןח ערמונית בגלל עצירת שתן הניתוח היה ניתוח סגור בגלל תחושות של צריבה ומתן שתן 4-5 פעמים בלילה הוא עבר צילום אולטרה סאונד שעל התוצאות יש לי 2 שאלות 1 כתוב בבדיקה שהכליה השמאלית מדגימה ציסטה פרהפלוית קטנה 1.3 ס"מ מה זה 2 שלפוחית שתן בקיבולת תקינה,בעלת דופן משוננת ערמונית מרימה את בסיס השלפוחית 3.4 3.5 3.4 ס"מ לאחר התרוקנות השלפוחיתמודגמת שארית שתן בינונית 51 ס"מק האם פירוש הבדיקה שהערמונית לא הוצאה? ויש צורך בניתוח נוסף? תודה מראש
ייתכן אבל השאלה היא האם ישנם הפרעות בהשתנה כעת או שהוא מרגיש מצויין והזרם מצויין - ואז אין בעייה הציסטות בכליות זה שטויות