דלקת הערמונית ..שאלה קצת מצחיקה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי אורי בן 29 אני מטופל באנטיביוטיקה במשך כ 3 חודשים + טיפול של נרות , מאחר ואני סובל מדלקת הערמונית. יש לי שאלה קצת מצחיקה אך היא בכל זאת מטרידה אותי אני מכבס במכונת הכביסה בביתי את הבגדים של סבתי המבוגרת והחולה מאחר והיא סובלת ממחלות רבות , הבגדים לפעמים ספוגי שאריות שתן , והפרשות. שאלתי היא כזו : האם בכך שאני מכבס את בגדי במכונה (כמובן לאחר שהיא נקייה ועברה שטיפות ) אני יכול להדבק במשהו , בעיקר בהתייחס למחלתי , האם זה יכול להזיק ו או להחמיר את מצבי , או שאין קשר בין הדברים והדבר לא מהווה שום בעיה אודה לתשובתך
אני מעריך שהכביסה היא נפרדת והיא נעשית במים חמים והיא נעשית עם אבקת כביסה מצויינת ואז אין בעייה - אחרת עלולה להיות