שאלה בקשר לגושים בנוזל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בן 14 וחצי, לאחר אוננות הבחנתי שבתוך הזרע היו מס' גושים שהיו שונים מהנוזל הם היו במצב צבירה שונה (יותר מוצקים, משהו כמו ג'לי ולא במרקם הרגיל של הזרע) ובצבע שונה (צבע קלף צהבהב במקום השקוף הרגיל) אני די נלחצתי מהעניין ורציתי לשאול מה זה, והאם אני צריך להיבדק אצל רופא, אשמח לתשובה מהירה שאול
רק רציתי לציין שזו הפעם הראשונה שהבחנתי בתופעה
ממש לא משנה אתה מתבגר - והנוזלים בבלוטות משתנים - והכל תקין
תירגע - תקין ל ח ל ו ט י ן