לא בעיה?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! זה שמן רב חשתי כאבים מאחורי שק האשכים ובתחילת הפין (החלק שמחובר לשק האשכים) ובבקרים הייתה לי הפרשה בשתן (לא זרע ממש) והלכתי לאורולוג שאמר לי שזה קורה לפעמים בגיל שלי (אני בן 16) וזה טבעי והוא הסביר לי שזה קשור לעובדה שהצואה שיש ברקטום (אני חושב) לוחצת שם, ויכול להיות שגם חלק מהכאב (הנוגע לפין אם אני לא טועה) יכול לנבוע ממחלת עור שיש לי באזור המפשעה (זה מגרד ואדמומי (הפנה אותי לרופא עור)), האם באמת אין דבר שאפשר לעשות עם זה? אני לא מצליח לתפקד ולהתרכז עם זה. תודה
אני מפריד בין מחלת העור שאתה מטפל - ואולי היא גורמת לך חלק מהאי נעימות - ובין הממצא שאתה מתאר - ובו הרופא שלך צודק לחלוטין
אבל אני לא מסוגל לחיות כך! האם לרפואה אין שום דבר להציע בשבילי?