גידול באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבעלי נמצא כי יש לו גידול באשך שמאל בגודל של כ- 1.5 ס"מ עם גרורות לריאות כרגע אנחנו ביצעו ניתוח לכריתת אשך ומחכים לתשובה של הביופסיה של האשך רצינו לדעת איזה אפשרויות קיימות לטפל בריאות האם זה רק כימוטרפיה ?? או שיש דרכים חלופיות?? אשמח אם מישהו יכול לעזור לי.
לקריאה נוספת והעמקה
כמוטרפיה הבשורה הטוב היא שזה אולי הגידול היחידי שהאחלמה ממנו אפילו עם כמוטרפיה מתקרבת ל - 100% אחוזים סיכוים מצויינים שאת ובעלך תחיו ביחד עד 120 אני רק מקווה ששמרתם זרע והקפאתם אותו - כי זה חשוב לפני הכמוטרפיה