סרוקסט ושפיכה מוקדמת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום אני בן38 בהמלצתך בתחילת אפריל ולמשך חודשיים נטלטי סרוקסט אחת לשבוע כטיפול בשפיכה מוקדמת והגעתי לתוצאות מדהימות החל מהשבוע הראשון. שבועיים עד שלושה מאז הפסקת נטילת הכדור שוב חזרה הבעיה. עכשיו החלטתי לקחת שוב את הכדור(כבר מס שבועות אחד לשבוע) והתוצאות שוב מצויינות . 1 . כמה זמן הפעם עלי לקחת את הכדור (לאיזו תקופה?) 2. האים הכדור לא מזיק לי כי ביום שאני נוטל אותו אני מרגיש לחץ מוזר ברקות. 3. אני גם שותה אלכהול אחת לשבוע זה יכול להזיק? תודה מראש
תנסה לקחת חצי כדור פעמיים בשבוע וייתכן שאחר כך יספיק אם תשבור חצי כדור לשניים
ד'ר שלום מצטער אבל לא הבנתי את תשובתך