pseudomonaf aezuginofa חיידק
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לין, נתבקשתי לשאול את השאלה בשמו של אדם שסובל כרגע מחיידק זה. חיידק זה, שאני מקווה שרשמתי אותו נכון ,נמצא אצלו בבדיקת שתן או דם. אבנים שהיו בכליות רוסקו כדי להקל על הטיפול, אבל הזריקות שניתנות לחיסול החיידק לא מועילות כרגע ואף גרמו לחום גבוהה שהצריך אישפוז. השאלה מה הדרך לטפל בחיידק וכמה זמן צפוי על להחלמה ? בנוסף הוא ביקש לדעת ממה נובע החום שגרם לאישפוזו ? תודה מראש
זה חיידק די קשה להיפתר ממנו ללא טיפול בעירוי תוך ורידי - ובמשך זמן ארוך. אני לא הינתי האם החיידק גם נמצא בדם ? כי אם זה כך אז זה חייב להיות גם באישפוז