מה עושים .....המשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי אותך בקשר לפרולקטין שלי הגבוה בינתיים אין לי כדור מתאים להורדתו עקב תופעות לוואי .. שאר ההורמונים ששאלת על טסטוסטרון וכו הם במצב תקין ושאלתי אם ברמה כזו יכול להפריע לי והאם הויאגרה זה הפיתרון או שיש משו אחר
זה יכול להפריע אבל אסור להשאיר רמה כזו לאורך זמן. ויאגרה יכול לעזור. אבל עכשיו לעיקר - איזה כדורים ניסית עד כה?
דוסטינקס ...למה אסור להשאיר ברמה הזו? הבנתי מהנוירולוג שזה מכסימום יגרום לכאבי ראש ברמה הזו ,לא אובחנו גידולים בהיפופיזה בסיטי ממוקד לשם. אגב לגבי הויאגרה איזה תופעות לוואי יש לזה? לי יש לחץ דם נמוך ולפעמים סחרחורות זה יכול להפריע?