ריפלוקס כליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת השנתיים אובחנה ברפלוקס כליות בצד שמאל בדרגה 2 ומטופלת באנטביוטיקה מזה למעלה משנה כתוצאה מבעייה זו.באולטראסונד כליות מיום 7.1.04 נצפה גודל כליות ימין 6.9שמאל 6.4 באולטרסאונד מ 24.8.04 נצפה גודל כליות ימין 6.7 ושמאל 6.6 . ובמיפוי כליות מינואר 04 לא נצפו צלקות כליתיות ושנה ללא זיהומי שתן חוזרים מה משמעות של אי גדילת הכליות ? הרופא המליץ לאור המצב על משך טיפול אנטיביוטי - האם לדעתך באמת נחוץ? ואם כן עד מתי? ןמה ההשלכות של הממצאים הנ"ל אנא ענו לי במידת האפשר בפרוט תודה מראש
האם היו זיהומים בכליות בתקופה האחרונה? בסך הכל ההחלטה של הרופא היא נכונה - הייתי שמח לראות מיפויי כליות - בייחוד DMSA כדי לדעת את תפקוד הכליות