עשיית צרכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב 1)האם הנזקים שנגרמים ממצב שאדם מתאפק מלהשתין נגרמים רק אם אותו אדם מתאפק פעמים רבות ושזה כמו שיגרה אצלו, או גם אצל אדם שלמשל פעם בשבוע קורה לו מצב שהוא נאלץ להתאפק ולסבול את ההרגשה של ההתאפקות? 2)במה יש נזקים יותר גדולים, מי שמתאפק בעשיית צרכים קטנים(שתן) או גדולים(לא שתן)? 3)מה הנזקים העיקרים שנגרמים לאדם שמתאפק מעשיית צרכים גדולים ? תודה רבה....
בממצבים של פעם ב... - לא נגרם נזק לגבי צואה - גם שם עלול בשסופו של דבר להיגרם נזק אם הופכים את זה לקבע- למשל נוצרים אבנים בצואה וצריך להוציא את הצואה בחדר ניתוח - גם זה קורה