יחסים בגיל מבוגר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 1)ראיתי תשובה שענית לגבי יחסים בגיל מבוגר, האם זה באמת בריא בגילאים כאלו כמו 80 לקיים יחסים עם האישה?זה לא נשמע הגיוני מבחינה בריאותית 2)האם בכלל הגבר עוד יכול להוציא שכבת זרע בגיל כזה ? תודה
אין דבר כזה - כל. יש כאלה שהם יכולים לקייםן יחסים ואז זה מצויין ויש כאלה שלא יכולים לקיים יחסים - ויש כאלה שלא יכולים לקיים יחסים בגיל 50 או 40. כל אדם לנפשו. אבל אם כן יכולים ובריאים והכל מצויין אז למה לא? וגבר יכול להוציא זרע בגילאים האלה - כן. במידה כמובן ולא עבר ניתוח להסרת הערמונית