יחסים בגיל מבוגר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אמרת לי שאפשר לקיים יחסים כל החיים...סלח לי אני פשוט ילד בן 16 שחסר ידיעה, האם גם אנשים בני 80 אם ככה מקיימים יחסים, זה לא נשמע לי הגיוני ? אולי לא הבנתי את דבריך... תודה רבה
יחסים יש גם אחרי גיל 80 אם תשאל כמה זקנים הם יגידו לך שהיחסים אפילו יותר נחמדים כי הגברים - לא גומרים מהר - כמו בגיל שלך - אלא יותר לאט - וגם לא עושים את זה כל כך חזק - אלא דווקא יותר נעים לאישה. קיצור - יש התחשבות הדדית. יש כמובן רבים שכבר לא מקיימים בגיל הזה - אבל יש גם הרבה צעיררים שלא ממש מקיימים יחסים כל הזמן