דם בשתן וכדורים לדילול הדם
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי בן 80, בריא ועצמאי. לפני מספר שנים עבר השתלת מסתם בליבו ולאחר הניתוח קיבל כדורים לדילול הדם, אותם הוא לוקח באופן רציף. לאחרונה נתבשר שבבדיקות השתן יש דם ולטענת הרופא - זו תוצאה של הכדורים לדילול הדם ואין מה לעשות... הדבר נשמע לי מאוד תמוהה והייתי שמח לעצה מקצועית מה עלי לעשות תודה דוד
למה תמוה? מאוד יכול להיות שזו באמת הסיבה מה שכן - צריך לשלול סיבות אחרות - וזאת יש לעשות על ידי רופא אורולוג
קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה. התמוה בעיני הוא שנאמר לאבי שזה בגלל הקומדין ואין מה לעשות=צריך לחיות עם זה ללא כל טיפול בבעיה. האם לדעתך זה המצב? האם אין תחליף שימנע מצב זה? האם מצב זה תקין ואינו מצביע על נזק אחר שנגרם? וזאת בהנחה שהאורולוג יקבע שאכן הדימום בשתן נובע מהקומדין...