דלקת בשלפוחית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת68 כשנתיים סובלת מדלקות בשלפוחית השתן.לוקחת אנטיביוטיקה 5 ימים לאחר שבוע הדלקת חוזרת חלילה.ניסיתי לפי עצת הרופא משקה או לבלוע כדורי חמוציות ללא שום הטבה.חוששת כשאזדקק לאנטיביוטיקה היא לא תועיל יותר.
5 ימים זה לא מספיק בכל מקרה - וצריך לפחות 10 כדי להיות בטוח שמסיימים עם החיידק ולפעמים גם שבועיים.\לכן הייתי מציע לעשות שוב תרבית ולראות מה קורה - ואחרי זה לטפל בהתאם
לדר"רן לין שלום יש בידי תוצאות הבדיקות שבקשת איך אין באפשרותי להעבירם מאחר ובאתר רופאים אין איי מאייל באיזה צורה אפשר להעביר את תוצאות הבדיקה לעיונך תודה
תעביר לי את זה בפקס - 048542745