PSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 60. בביקורות PSA הערכים היו כ 3.3 . לפני כשנה עלו הערכים ל 5.5 ובפברואר שנה זו עברתי ביופסיה בה לא נמצאו סימנים חשודים. בבדיקה אחרי הביופסיה ה PSA היה שוב 3.3 . לאחרונה שוב עלה ל 5.5 . האורולוג שבדק אותי כעת מציע לחכות שלושה חודשים , לבדוק מחדש PSA ולפי התוצאה , אם ישאר גבוה לחזור על הביופסיה. הוא היה מוכן, אם אני מבקש, לחזור כבר עכשיו על הביופסיה. האם עלי לבקש או לחבות בסבלנות שלושה חודשים? על תשובתך אודה
לחכות - ולבצע שוב בדיקה לא בוער שום דבר.