ילדה בת 2.5 הסובלת מצריבה וכאבים במתן שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לנו תינוקת בת 2.5 שנים שמחזיקה שתן במשך היום וטוענת על צריבה וכאב, בשבועיים האחרונים סובלת מכאבים עקב עצירת שתן עד שזה כבר לוחץ חזק מאוד ומחוסר ברירה וכאבים אנחנו מרשים לה גם לעשות בתחתונים הסיפור נמשך כבר כ1.5 שבוע 3 פעמים בדקנו את השתן עם סטיק ולא נתגלו מימצאים כמו כן אין לה פריחה או זיהומים חיצוניים הרופא אומר שזה יעבור קשה לנו לראות את הילדה סובלת קשה . אנחנחנו הורים לידה בת 16 ואף פעם לא נתקלנו בתופעה דומה בתודה מראש
סטיק זה לא תרבית - וחייבים לעשות תרבית כדי לדעת מה הבעייה מדוע היא לא עשתה לפחות אולטרסאונד כדי לדעת מה מצב הכליות? מה עם תפקודי הכליות בדם?