עזרה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי כמה שאלות\, אשמח אם תוכל לענות לי בהקדם האפשרי 1)עד איזה גיל אומרים שמומלץ לקיים יחסים מבחינה בריאותית? 2)האם כאשר יש לי קרי ולאחר מכן אני מרגיש שאני ממש צריך לשירותים, אין בזה סכנה ?כי ראיתי פעם שרשום שאדם חייב ללכת להתפנות בשירותים לפני הוצאת זרע אחרת זה גורם נזק 3)עוד לא הבנתי אם מה שאומרים שנשואים עם קרובים משפחתים זה אמונות שווא או שזה בא ממחקרים ? כי ראיתי במקום אחד שהיה רשום שאין לזה ביסוס מדעי, מה התשובה האמיתית תודה רבה על כל העזרה הנפלאה
לקיים יחסים אפשר עד 120 - אלא אם חיים יותר זמן לתת שתן לאחר קרי זה מצויין - ומומלץ נישואי קרובים מסוכנים בזה שכל הגנים הלא טובים מודגשים - וכיולים ליצור מומים. כולנו נושאים גנים עם בעיות - אבל זה מתקזז בנישואין עם כאלה שאינם קרובים