ורקולציה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר בדיקת אולטרה סאוונד+דופלר צבע באשכים נמצא ורקולציה משמעותית (כדברי הרופא) באשך שמאל ברוחב ורידים עד 0.6 ס"מ במנוחה ו-1.2 ס"מ "באנלסלנה" ( לא הבנתי כ"כ את הכתב).מעבר לכך כל השאר תקין בבדיקה. מה זה אומר פרט לכאבים? מהם ההשלכות? האם יש דברים שאסור לי לעשות כגון: פעילות ספורטיבית או כל מאמץ אחר? תודה מראש.
המילה היא ולסלבה לא אומר כלום - אני מחפש את תשובת הספרמטוגרם - בדיקת הזרע. כי בנושא הכאבים - הטיפולים כן/לא עוזרים ולא צריך לךנתח בכלל או לטפל אם הספרמטוגרם תקין