PSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בו 60. בשנים האחרונות אני בודק PSA והערכים מגיעים עד- 3. לפני כשנה עלו הערכים בשתי בדיקות [תוך כ-3 חודשים] לכ-5.5. ערכתי אולטראסאונד ונמצאו כתמים חשודים. ערכתי ביופסיה והתוצאות היו טובות . הכל בסדר. אחרי זמן מה ערכתי בדיקת PSA נוספת והערך היה מחדש 3.2 . השבוע , אחרי כחצי שנה הערך שוב עלה ל 5.5. מה יכולה להיות הסיבה ואיך ממשיכים מכאן. בתודה .
נראה לי שהערך אצלך באמת בין 3-6. יכול להיות שיש מקום חזרה על הביופסיות כדי להיות שקטים. הפעם צריכים לקחת לפחות 8 ביופסיות מכל צד