כאבים בשלפוחית השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 ואובחנה אצלי מחלת הלינן סקלרוזיס ,אני מטופלת בדרמובט ומצבי קשה ביותר . לאחרונה נוספה בעייה נוספת , כאבים חזקים בשלפוחית השתן . אינני מספיקה להגיע לשרותים מרוב כאב .ואינני שולטת בשתן . אבקש את ייעוצכם . בבדיקת שתן רגילה לא התגלתה בעייה . השאלה האם יש קשר ביו הליכן לבין הבעייה בשלפוחית השתן . האם נתקלתם בבעייה דומה ? אני זקוקה לעזרה דחופה .
אין קשר להליכה אבל בהחלט המחלה עצמה יכולה לגרום תופעות כאלה. לא אמרת לי אם נרפאת מהמחלה
תודה על תשובתך ולא נרפאתי מהמחלה , כעת לאחר קבלת תוצאות הביופסיה אני מטופלת 2 ביום בדרמובט. השאלה דוקטור אם המשחה לא תגרום לעוד תופעות ? וכן ברצוני לדעת אם אפשר להרפא לחלוטין ממחלה זו וכיצד ? והאם רפואה סינית יכולה לסייע בידי?