ווריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ווריקוצלה דרגה 2 נשלחתי לעשות בדיקת זרע, כל הערכים שבבדיקה היו תקינים חוץ מזה שיש לי צמיגות שאין לי מושג מה זה אומר ומהערך של התאים התקינים שעמד על 4% שלפי מה שהבנתי זה גבולי מאוד עכשיו השאלה שלי היא האם יש צורך בניתוח? האם יש צורך במעקב שנתי? מה האופציות שלי??? תודה
בן כמה אתה? לפי זה אני אגיד לך אם אתה צריך במעקב או לא בעיקרון - אתה בריא אוין לך אפילו מה לחשוב על ניתוח
אני בן 19 ולפי מה שהבנתי יש סיכוי טוב שתהיה הרעה בעתיד בפוריות אז לא עדיף להקדים תרופה למכה או שזה לא משנה???