תרבית זרע E.Coli ודלקת הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרט מהרגשת אי נוחות באשכים מדי פעם (מהדלקת ומווריקוצלה???), אין לי בעיות בהטלת שתן ולא כאבים באיזור. האם תרבית זרע המכילה חיידק של E.Coli המשמעות היא שיש דלקת בערמונית? האם תתכן גם דלקת בערמונית לאור האמור לעיל? כל כמה זמן בלוטת הערמונית אמורה להתמלא בנוזל זרע, כך שניתן לשפוך באופן מלא (1-4 מ"ל) לאחר שיפכה ראשונה?
לקריאה נוספת והעמקה
זיהום של אי קולי בזרע בהחלט ממצביע על זיהום בדרכי הזרע והערמונית ודורש טיפול בהתאם. הערמונית מתמלאת כל הזמן בנוזל. אם דווקא 4 סמ"ק או 5 או 2 - זה כבר עניין אצל כל איש ואיש