אנזים 5-alpha
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום אני בחור בן 22 וסובל מהתקרחות. קראתי שהנשירה נגרמת עקב ייצור אנזים 5-alpha- בערמונית ולכן קיבלתי גם מרשם לפרופסיה שבמקור מיועדת לטיפול בערמונית. ברצוני לשאול שתי שאלות. 1.האם יש קשר בין פעילות מינית לבין הגברת ייצור אינזים זה ( שכן הערמונית מייצרת גם תאי זרע )? 2.האם לגבר בעל רמת טוסטסטורן גבוהה יש כמות גדולה יותר של אינזים זה? תודה ויום טוב
בסך הכל פרופסיה אינה תרופה אורולוגית אלא תרופה נגד התקרחות באורולוגיה קיימת תרופה דומה המבוססת על 5 אלפא רדוקטור - שהיא עובדת על האנזים שמעקב את ייצור הטסטוסטרון הספציפי להגדלת הערמונית. הכמות בכדור שלנו היא פי חמש מהפרופסיה. היא לא אמורה לפגוע בטסטוסטרון החופשי