בעיה בתפקוד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי בדיקת דם כדי לברר מה גורם לבעיה בתיפקוד שיש לי, ואודה לך מאוד אם אתה יכול לפרש את התוצאות: TSH: 2.01 Testosterone Total : 22.3 Triglycerides: 106 Glucose: 92 אתה יכול לראות אם יש כאן משהו חריג? יש עוד בדיקות שרצוי להעבור כדי לראות מה הבעיה? תודה!
דרך אגב, הנורמות של המעבדה הם: TSH: 0.35 - 5.5 Testosterone Total: 8.4 - 28.7 תודה!
כן הינחתי ככה
הכל תקין ואין שום דבר חריג
יש עוד איזה בדיקות דם שרצוי לעבור כדי לראות אם יש בעיה בתפקוד, או שהבדיקות שעשיתי מספיקות? אני די בטוח שיש לי איזה בעיה פיזית ולא נפשית, בגלל זה אני מאוד מופתע לראות שהתוצאות יצאו תקינות. תודה רבה!